zamknij

Koncepcja narodzona z wieloletniej tradycji:

W 1880 roku w miejscowości Hameln nad rzeką Weser w Niemczech, Johan Popken założył przedsiębiorstwo wyrobów włókienniczych o nazwie "Textilhaus Popken". Jego syn Karl Friedrich Popken w roku 1960 z powodów zdrowotnych oraz ponieważ następny spadkobierca Friedrich Popken miał dopiero 20 lat musiał firmę na dłuższy okres czasu wydzierżawić.W roku 1968 otworzył Friedrich Popken w międzyczasie żonaty i szczęśliwy ojciec jednej córki razem z żoną Urszulą w Oldenburgu pod nazwą "Mami & Baby" swój pierwszy własny sklep z modą dla kobiet ciężarnych oraz niemowląt.

Po pierwszych problemach oraz wielu eksperymentach powstał 1977 konzept otwarcia sklepów z modą dla kobiet ciężarnych na terenie całego kraju a zarazem był to początek szybko rozwijającej się firmy z modą damską. " W roku 1978 istniały kolejne sklepy w Bremen, Hanowerze oraz Hamburgu. Tak przez rozwinięcie handlu wysyłkowego, jak i poprzez rozbudowanie 1984 sieci na bazie franchisingu i współpracy z licencjonowanymi partnerami, firma szybko zyskała krajowy rozgłos.Tak powstało przedsiębiorstwo, które po dzień dzisiejszy jest niedoścignione w swojwj branży.


Jak do tego doszło.

Po niedługim czasie zorientowano się, iż coraz to częściej młode, nie będące w ciąży kobiety, decydowały się na zakupy w sklepach "Mami & Baby", ponieważ nie mogły nigdzie indziej znaleźć szykownej a zarazem wygodnej odzieży w większych rozmiarach. Ulla Popken będąc już matką dwojga dzieci wyciągnęła z tego faktu prawidłowe wnioski i krok po kroku rozpoczęła realizację jedynego wówczas w swoim rodzaju pomysłu...Zmieniając orientację firmy zaczęła projektować odzież w dużych rozmiarach. Pomysł pod hasłem "Bądź modna od rozmiaru 42" odniósł wielki sukces, gdyż trafiał dokładnie w potrzeby modnych Pań noszących odzież w większych rozmiarach w związku z czym firma została 1. Marca 1987 wpisana w register handlowy, jeszcze w tym samym roku powstało 10 nowych sklepów. 11. Marza 2008 nastąpiła przemiana pokoleń.


Friedrich Popken przekazał większość swioch udziałów swojej córce Astrid oraz swojemu zięciowi Tomaszowi Schneider.Od 1. Lipca jest Pan Schneider kierownikiem firmy.



Ulla Popken dziś:

Moda Ulli Popken pozwala każdej kobiecie niezależnie od rozmiaru znaleźć odpowiedni styl.Pod mottem "Moda, która do mnie pasuje" prezentujemy naszym klientkom co miesiąc nową kolekcję.Dysponując siecią ponad 300 sklepów na terenie Europy, działając w ramach Franchise oraz aktywnie rozwijając handel wysyłkowy oraz działalność internetową , jesteśmy liderem na rynku odzieży damskiej w dużych rozmiarach. Ulla Popken zatrudnia obecnie ponad 2000 zaangażowanych pracowników których rada i doświadczenie są doceniane przez nasze klientki. Nasz szeroki sortyment odznacza się wysoką jakością produktów i dobrym fasonem oraz gwarantuje nowe Trendy:Moda na każdy dzień, kobiecy i ekskluzywny strój a także bieliznę i modę sportową.

U Ulli Popken każda kobieta znajdzie modę która do niej pasuje. i to od 20 lat.