zamknij

Pomoc

Zamówienie i dostawa

Kiedy mogę zamówić artykuł?
Jak mogę zamówić artykuł?
Jak korzystać z formularza zamówienia?
Czy mogę zamawiać także przez e-mail?
Czy istnieje minimalna wartość zamówienia?
Dokąd dostarczane są przesyłki?
Czy przesyłki dostarczane są także za granicę?

Wysyłka i płatność

Ile wynoszą koszty przesyłki?
Jak długo muszę czekać, aż moje zamówienie do mnie dotrze?
Wśród moich zamówień mam artykuły, które nie są od razu dostępne.
Czy zostaną one wysłane pojedynczo? Czy muszę kilkakrotnie opłacić koszty przesyłki?

Czy w Ulla Popken mogę płacić także kartą kredytową?

Anulacja i zwrot

Jak mogę anulować zamówienie?
Gdzie można znaleźć ustawowy formularz odwołania?
Jak można odstąpić od zawartej umowy?
Czy mogę odesłać towar i kto ponosi koszty?
Czy istnieje możliwość zwrotu towaru w filiach?

Bezpieczeństwo

Co się dzieje z moimi danymi osobowymi?
Jakie zabezpieczenia oferuje Sklep Internetowy Ulla Popken?

Sprawy techniczne

Ustawienia przeglądarki
Czy mam jakieś korzyści z pozwolenia na używanie cookies?

Pozostałe pytania

Jak mogę szukać artykułów w sklepie internetowym?
Jak mogę zamówić Newsletter?
Jak mogę zrezygnować z newslettera?
Jak mogę otrzymać katalog?
Jak mogę znaleźć filię Ulla Popken w mojej okolicy?
Jak mogę skontaktować się z działem obsługi klienta?
Jak mogę otrzymać numer klienta?
Gdzie mogę przeczytać ogólne warunki handlowe?

Zamówienie i dostawa

Kiedy mogę zamówić artykuł?

Nasz sklep internetowy jest dla Państwa otwarty całą dobę, także w weekendy. Oczywiście możecie Państwo skontaktować się z nami także telefonicznie pod następującymi numerami telefonów:

  • Zamówienie telefoniczne: 801080871 (0,29zł / min z tel. stacjonarnego, z tel. komórkowego opłata może być wyższa).
  • Dział obsługi klienta (od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00-17.00) tel.: 801080872 (0,29zł / min ).

 

do góry

Jak mogę zamówić artykuł?

Różne sposoby na znalezienie artykułu. Albo możecie Państwo skorzystać z kategorii, znajdujących się na pasku po lewej stronie. Tutaj widzą Państwo modę ze wszystkich katalogów oraz linie mody. Albo możecie Państwo użyć górnej nawigacji. Tam znajdziecie Państwo aktualne katalogi, nasze linie mody, oferty specjalne sklepu i korzystne okazje. Proszę wybrać kategorię, która się Państwu podoba i już znajdujecie się Państwo wśród artykułów należących do tej kategorii. Proszę kliknąć na wybrany artykuł, aby uzyskać widok szczegółowy. W widoku szczegółowym znajduje się krótki opis, zdjęcia artykułu i cena. Teraz możecie Państwo wybrać odpowiednią ilość i rozmiar, a następnie dodać artykuły do przechowalni lub do koszyka. Przycisk "Szukacz rozmiarów" pomoże Państwu wybrać właściwy rozmiar. Po tym otrzymacie Państwo potwierdzenie dodania wybranego artykułu do przechowalni lub do koszyka. Teraz możecie Państwo udać się na dalsze zakupy lub do przechowalni, albo do koszyka. Z przechowalni możecie Państwo przenieść artykuły do koszyka lub je usunąć. W koszyku widzą Państwo informacje o artykułach, ich wybranej przez Państwa ilości oraz cenach. Teraz możecie Państwo zmienić lub usunąć artykuły albo przejść do kasy. Jeśli jeszcze się Państwo nie zalogowaliście, zostaniecie teraz o to poproszeni, po czym otrzymacie Państwo informację o warunkach zapłaty i dostawy oraz o ogólnych warunkach handlowych. Po kliknięciu na "dalej" wyświetli się strona przeglądowa z informacjami o całym zamówieniu. Za pomocą przycisku "Wyślij zamówienie" zakończycie Państwo zamówienie, po czym otrzymacie potwierdzenie e-mailem.

do góry

Jak korzystać z formularza zamówienia?

Jeśli posiadacie już Państwo aktualny katalog w domu i chcielibyście w prosty sposób przesłać do nas drogą elektroniczną Państwa wybór artykułów, proszę po prostu skorzystać z naszego zamówienia bezpośredniego. W tym celu proszę wpisać numer artykułu, rozmiar i ilość w pola do tego przeznaczone. Proszę nie używać spacji, a numer proszę wpisać tak, jak w tym przykładzie: 45678910, 42/44 i 1. Po wpisaniu danych artykułu proszę kliknąć na przycisk "Do koszyka". Jeśli chcieliby Państwo poprawić wpisane dane, możecie Państwo je skorygować w poszczególnych polach. W przypadku podania błędnego numeru artykułu lub w przypadku artykułów wyprzedanych otrzymacie Państwo komunikat "Numer artykułu jest nieważny". Wyprzedane artykuły nie są dostępne w e-sklepie.

do góry

Czy mogę zamawiać także przez e-mail?

Naturalnie możecie Państwo zamawiać u nas także przez e-mail. W tym przypadku radzimy Państwu jednak dokonać zamówienia bezpośrednio w sklepie internetowym. W ten sposób możemy Państwu zapewnić sprawną realizację. Ponadto nasz e-sklep oferuje Państwu możliwość skorzystania z widoku dostępności danego artykułu podczas zamówienia.

do góry

Czy istnieje minimalna wartość zamówienia?

W Ulla Popken nie istnieje minimalna wartość zamówienia! Wyjątek stanowią nasze akcje promocyjne. Minimalną wartość zamówienia znajdziecie Państwo we wskazówkach dotyczących danej promocji.

do góry

Dokąd dostarczane są przesyłki?

Państwa artykuły dostarczymy chętnie także od drugiego zamówienia na adres wedle Państwa życzenia. Podczas podawania Państwa danych osobowych prosimy o wpisanie w "Inny adres dostawy" także adres, który sobie Państwo życzycie, razem z numerem telefonu, tak, abyśmy w przypadku pytań w każdej chwili mogli się z Państwem skontaktować. W "Adres na fakturze" proszę podać Państwa faktyczne miejsce zamieszkania.

do góry

Czy przesyłki dostarczane są także za granicę?

Chętnie dostarczymy Państwa zamówienie także za granicę. W tym celu proszę dokonać zamówienia przez nasz Międzynarodowy Sklep Internetowy "www.ullapopken.eu". Proszę przy tym pamiętać, że w niektórych przypadkach, oprócz kosztów wysyłki powstają jeszcze koszty za cło i podatek VAT, które ewentualnie musicie Państwo opłacić w wybranym przez Państwa kraju.

do góry

Wysyłka i płatność

Ile wynoszą koszty wysyłki?

Niezależnie od wartości zamówienia zapłacicie Państwo u nas 12,50 zł za koszty przesyłki.

do góry

Jak długo muszę czekać, aż moje zamówienie do mnie dotrze?

Artykuły dostępne natychmiast dostarczamy z reguły w ciągu 3-5 dni roboczych po wpłynięciu kompletnego i bezbłędnego zamówienia. Czas dostawy obowiązujący w przypadku oczekiwanych produktów jest podawany zawsze bezpośrednio pod odpowiednim artykułem. W ten sposób na pierwszy rzut oka widać, kiedy można spodziewać się dostawy.

Dostawa może się opóźnić, jeśli między zamówieniem a dostawą znajdzie się niedziela lub dzień wolny od pracy. W przypadku gdyby zamówienie zawierało artykuły, które nie są dostępne, wysyłka może się przesunąć w czasie. Aby redukować wpływ na środowisko łączymy dostawy częściowe w jednej paczce o ile to możliwe. Może to prowadzić do opóźnienia dostaw. Jeśli nie życzą sobie Państwo takiej procedury w ramach zamówienia prosimy o kontakt z serwisem klienta:

Tel.: 801 080 872
Faksem: 801 080 870
Service@ullapopken.pl

W przypadku artykułów z wstępnego przeglądu kolekcji obowiązują odrębne terminy dostaw.
Są one podane w informacji tekstowej na stronie ze szczegółowymi informacjami o artykule.

do góry

Wśród moich zamówień mam artykuły, które nie są od razu dostępne.
Czy zostaną one wysłane pojedynczo? Czy muszę kilkakrotnie opłacić koszty wysyłki?

Za wszystkie artykuły w jednym zamówieniu koszty wysyłki muszą zostać opłacone tylko jeden raz, nawet jeśli te artykuły nie mogą zostać dostarczone razem.

do góry

Czy w Ulla Popken mogę płacić także kartą kredytową?

W Ulla Popken możecie Państwo dokonywać płatności także kartą kredytową. W tym celu, podczas zamówienia proszę wybrać w "Forma płatności" po prostu "Karta kredytowa". Jakie dane muszę podać? Oprócz numeru karty, daty jej ważności i wystawcy potrzebny jest kod CVV Państwa karty kredytowej. Kod ten jest trzycyfrowym numerem na Państwa karcie kredytowej, gwarantującym bezpieczeństwo płatności dokonywanych w Internecie.

do góry

Anulacja i zwrot

Jak mogę anulować zamówienie?

Anulowanie zamówionych artykułów, o ile jeszcze nie została wystawiona na nie faktura, możecie Państwo zlecić telefonicznie. Ustawowe prawo do odstąpienia od umowy obowiązuje niezależnie od możliwości anulowania.

do góry

Gdzie można znaleźć ustawowy formularz odwołania?

Ustawowy formularz odwołania znaleźć można w naszych warunkach handlowych pod adresem www.ullapopken.pl/regulamin lub w oświadczeniu o prawie do odwołania www.ullapopken.pl/prawo_odwolania.

do góry

Jak można odstąpić od zawartej umowy?

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Okres na odstąpienie od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w fizyczne posiadanie ostatniego z towarów lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w fizyczne posiadanie ostatniego z towarów. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas Ulla Popken Verwaltungs GmbH sp.k., Ul. Przelot 76, 60-408 Poznań o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztąelektroniczną). W tym celu mogą Państwo pod www.ullapopken.pl/prawo_odwolania używać dostępnego wzoru-Formularza odwoławczego, nie jest to jednak obowiązkowe. Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa do odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

do góry

Czy istnieje możliwość zwrotu towaru w filiach?

Gdyby jakiś artykuł z Państwa zamówienia nie odpowiadał Państwa oczekiwaniom, w okresie 14 dni po otrzymaniu pouczenia o prawie do odstąpienia od umowy i po otrzymaniu towaru, macie Państwo możliwość zwrócenia tego artykułu w jednej z filii w Państwa okolicy (tylko na terenie Niemiec). W tym celu proszę przynieść ze sobą Państwa rachunek i kwitek zwrotu.

do góry

Czy mogę odesłać towar i kto ponosi koszty?

Tak,gwarantujemy prawo do zwrotu otrzymanego towaru bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od momento otrzymania przesyłki. Termin ten rozpoczyna swój bieg najwcześniej od momentu otrzymania przesyłki wraz z informacją o prawie do jego zwrotu.Towar, który nie spełnia Państwa oczekiwań należy odesłać w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentem zwrotu na własny koszt.

do góry

Bezpieczeństwo

Co się dzieje z moimi danymi?

Wszystkie dane potrzebne do realizacji transakcji są przez nas przechowywane i poufnie traktowane. Oczywiście przestrzegamy obowiązujących regulacji o ochronie danych osobowych i wytycznych ustawowych.

do góry

Jakie zabezpieczenia oferuje Sklep Internetowy Ulla Popken?

Bezpieczeństwo Państwa danych jest dla nas bardzo ważne. Jak tylko podczas zamówienia wpiszecie Państwo osobiste informacje (imię, adres, dane do płatności i dane dostawy) i prześlecie je Państwo do nas, zostaną one przesłane zaszyfrowane. W tym celu Ulla Popken korzysta z uznanego bezpiecznego transferu SSL 128 bitów (Secure Socket Layer). Zaszyfrowaną stronę poznacie Państwo w przeglądarce internetowej po małym symbolu zamkniętej kłódki. Symbol ten znajduje się w dolnej części przeglądarki.

do góry

Sprawy techniczne

Ustawienia przeglądarki

Aby móc optymalnie korzystać ze wszystkich możliwości oferowanych w Sklepie Internetowym Ulla Popken, proszę używać następujących wersji przeglądarek internetowych:

  • Internet Explorer: od wersji 7
  • Mozilla/Firefox: od wersji 3

 

Proszę się również upewnić, że pliki ciasteczka i Java Script są dozwolone oraz że macie Państwo zainstalowany Flash Player. Ze względów bezpieczeństwa nie możemy Państwu udostępnić wsparcia technicznego w Sklepie Internetowym Ulla Popken. Gdyby jednak pojawiły się problemy, pomocne może okazać się usunięcie ciasteczek i tymczasowych plików internetowych. Proszę również zwrócić uwagę na to, czy Sklep Internetowy Ulla Popken nie jest blokowany przez Państwa zaporę sieciową.

do góry

Czy mam korzyści z pozwolenia na używanie ciasteczek?

Tak, dzięki technice cookie (engl. ciasteczko) możecie Państwo wygodnie surfować po naszych stronach. Artykuły w Państwa koszyku pozostają w nim, bez zalogowania się w naszym sklepie internetowym, pomiędzy dwoma logowaniami (w ciągu 30 dni)!

do góry

Pozostałe pytania

Jak mogę szukać artykułu w sklepie internetowym?

Na górze po prawej stronie w sklepie internetowym znajduje się pole wyszukiwania. Proszę po prostu wpisać szukane słowo po prawej stronie, w pole wpisu, obok którego znajduje się pojęcie "Szukaj". Możecie Państwo szukać albo produktu, jak np. "spodnie" albo wybranego numeru artykułu. Proszę pamiętać o tym, aby podczas wpisywania numeru artykułu nie używać spacji (np.: 123-45678910). Następnie proszę kliknąć na przycisk po prawej stronie obok pola wpisu. Teraz wyświetlą się Państwu wszystkie artykuły, razem z małym zdjęciem, zawierające szukane przez Państwa słowo.

do góry

Jak mogę zrezygnować z newslettera?

W każdym newsletterze znajdziecie Państwo link, służący do wyrejestrowania, na który możecie Państwo kliknąć, aby usunąć swój adres e-mail z rozdzielnika. W celu potwierdzenia wyświetli się Państwu strona do wyrejestrowania. Aby się wyrejestrować, musi być ustanowione połączenie internetowe. Wyrejestrowanie może w każdej chwili zostać unieważnione poprzez Państwa ponowną rejestrację. Uwaga! Staramy się jak najszybciej realizować Państwa wyrejestrowanie. Czasami może się jednak zdarzyć, że wysłanie bieżącego newslettera pokryje się z Państwa wyrejestrowaniem.

do góry

Jak mogę zamówić newslettera?

Newslettera Ulla Popken możecie Państwo zamówić albo bezpośrednio w zamówieniu albo poprzez baner zalet na stronie startowej. Tutaj również macie Państwo możliwość złożenia takiego zamówienia.

do góry

Jak mogę otrzymać katalog?

Nasz katalog otrzymacie Państwo oczywiście gratis! Katalog główny ukazuje się regularnie. W każdym sezonie (wiosną, latem, jesienią i zimą) zestawiamy dla Państwa najnowszą modę sezonu. Jeśli jesteście Państwo już naszymi klientami, wówczas wysyłamy Państwu aktualny katalog. Jeśli do tej pory jeszcze nie otrzymaliście Państwo naszego katalogu lub jeśli jeszcze nie jesteście Państwo naszymi klientami, proszę wypełnić formularz, który otworzy się po kliknięciu na "Zamówienie katalogu". Wtedy katalog zostanie Państwu dosłany. Oczywiście Państwa życzenia dotyczące zamówienia katalogu przyjmujemy także telefonicznie pod numerem tel. 0801080871 (0,29 zł / min).

do góry

Jak mogę znaleźć filię Ulla Popken w mojej okolicy?

Istnieje ponad 300 naszych filii w Europie, a jedna z nich na pewno też w Państwa pobliżu. Proszę kliknąć na "Filie", aby otrzymać dalsze informacje. Prezentujemy Państwu wszystkie lokalizacje, łącznie z opisem trasy.

do góry

Jak mogę skontaktować się z działem obsługi klienta?

 

  • Obsługa zamówień : 801080871 (0,29 zł / min.)
  • Zamówienie faksem: 801080870 (0,29 zł / min.)
  • Dział obsługi klienta: tel. 801080872, faks 801080870 (0,29zł/ min.)
  • Zamówienie e-mailem: service@ullapopken.pl

 

do góry

Jak mogę otrzymać numer klienta?

Numer klienta otrzymacie Państwo przy pierwszym zamówieniu dokonanym w Ulla Popken. Numer ten znajdziecie Państwo na każdym rachunku.

do góry

Gdzie mogę przeczytać ogólne warunki handlowe?

Nasze ogólne warunki handlowe znajdziecie Państwo przy każdym zamówieniu. Poza tym znajdują się one również na naszych stronach internetowych w rubryce "Serwis/Pomoc" w menu "Bezpieczeństwo u nas" w punkcie "Ogólne warunki handlowe". Proszę kliknąć tutaj!

do góry